Další shrnující článek :)

19.10.2010 15:25

Tak opět po delší době usedám k počítači, abych aktualizovala Belčin webík. A protože opět nemám vymyšlenou žádnou koncepci, budu psát, co mě zrovna napadne. Nicméně pokusím se jít aspoň trochu chronologicky.

Od půlky října, kdy měla Belča 5,5 kg už nám zase trochu povyrostla. Při posledním vážení měla skoro 8 kilo :). Posledních pár dní mi najednou nechtěla žrát granule - místo obvyklého panáčkování přišel pohled "To jako myslíš vážně, zase ty hnusné granule?" a když se nááhodou usmyslela, snědla třeba půlku misky. Na víkend jsme odjeli do Hradiště, kde vesele sežala jídlo naší Becynky (a naopak Becy dojedla gralune, které Belča nechala). Vypadá to ale, že změna jí prospěla, a od pondělka už zase hezky jí.

Máme za sebou poslední očkování - proti vzteklině - a současně první lekci na cvičáku. Nakonec jsem se rozhodla pro cvičák v centru Brna v rámci veteriny. Vede ho sympatická mladá slečna a sešlo se nás tam asi pět majitelek, z toho čtyři se štěňaty. Takže první lekce byla super - Belča se mohla vylítat (nechtějí tam náhubek ani vodítko po celou dobu výcviku, což je paráda). V každé lekci se pejsci seznámí taky s jednou novou překážkou agiity - poprvé nás čekal tunel. Byla to sranda, Belča to opatrně proťapala s čumákem přilepeným u země :). Nicméně slečna cvičitelka nás poučila zejména o správných pamlscích - prý jedině kousíčky salámu, jinak se na nás pes ve vyhraněné situaci vykašle. Tak já zatím krájím na kousíčky stoprocentní maso, které Belča dostala k mým narozeninám :) a které zatím čekalo v sáčcích v šuplíku. A musím uznat, že vidím pokroky - běhá ke mně mnohem raději než dřív a dokonce už za mnou párkrát přišla i od jiného pejska. To už je co říct :).

Změnil se taky trošku její denní harmonogram - už mě nebudí v 6.30, ale až kolem 7 hodiny, takže se konečně můžu malinko vyspat :). Nicméně stále s ní musíme chodit minimálně pětkrát denně ven.

Zase mám výpadek a nevím, co ještě napsat, tak to raději ukončím a za dva týdny zase něco připíšu :).