První šoky

11.08.2010 18:57

 

Belu máme doma druhý den a už jsme zažili jednu nepříjemnou událost. Šla jsem s ní na procházku, resp. průzkum okolí našeho domu a po cestě jsme potkávali nejrůznější bytosti. Děti malé, děti větší, děti největší alias dospěláky. Ke všem se Belinda hrne a nadšeně vrtí ocáskem a oni ji na oplátku zahlcují hlazením a roztomilými slůvky. Pomalu ale začínáme potkávat i jiné pejsky. A právě dneska jsme se šli očuchat s jedním křížencem, který si v tlamě nesl balónek. Ano, zkušení už jistě vědí, že jakmile se k němu Bela přiblížila, pes se v hysterické hrůze, že mu balónek sebere, po ní ohnal. To bylo kvikotu! Upřímně řečeno sama jsem se tak strašně lekla, že mi srdce bušilo ještě několik minut poté, co už byla Bela v pohodě. Okamžitě jsem ji vzala do náručí a prohlídla a zdála se ok. Po chvilce jsem si všimla, že někde na bradičce má asi malou oděrku, ze které jí teče krev, ale po několika minutovém pátrání jsem došla k závěru, že si asi leknutím kousla do „rtu“. Sledovala jsem ji po návratu domů ještě asi hodinu a díky bohu to vypadá, že už je všechno v pořádku. Uff!

Pán, který měl onoho pejska na vodítku, ho omlouval, že to jen kvůli té hračce a ať si dají pusinky. No upřímně řečeno měla jsem sto chutí říct mu, ať si políbí víte co a že se k jeho psovi už nikdy nepřiblížíme. Rozhodně ne dokud budeme takhle malí a vystrašení.

 

Pomalinku ji začínáme zvykat na to, že může být i sama doma. Dneska byla asi dvě hodinky sama a kupodivu jsme po návratu žádné roztrhané boty nepočítali. Možná ale ještě nepřišla na to, že to jde J. Neustále se snažím najít nějakou pochoutku, která by ji motivovala k poslouchání. Nechci hned použít piškoty, protože to není úplně dobré na zoubky, a tak jsem nejdřív zkusila cosi od Pedigree. Malé oranžové granulky ale Bela požužlá a vyplivne, občas pokouše. Rozhodně se ale nedá říct, že by se po nich utloukla. Zkusila jsem i Shmakos – oblíbenou pochoutku Becynky, která žije s mými rodiči. V tomto případě nastal absolutní nezájem. Nakonec nejspíš budu muset rezignovat a sáhnout po těch piškotech. Každopádně když zaberou, budu v sedmém nebi. Tohle je totiž vážně masakr J!