Fotky z procházky

28.09.2010 18:22

Nedávno mě kontaktovala paní Vaňourková a chtěla po mě Belindinu fotku, kterou může dát na web strakáčů. Poslala jsem jí fotku, jak Belča jede v autě - hezky se na ní tvářila a celkově to je povedené foto. Jenže když jsem se pak dívala na onen web a srovnala svoji fotku s těmi ostatními, došla mi jedna věc - všichni pejsci jsou tam vyfocení venku. A proto aby to nevypadalo, že je Belča čistě domácí pejsek, rozhodla jsem se to napravit. Využily jsme s kamarádkou posledních pár slunečných dnů. Udělala jsem z ní fotografku a snažila jsem se, aby Belča aspoň trochu při focení spolupracovala. Vylezlo z toho pár pěkných foteček, ale pořád mi chyběla nějaká, kde Belča stojí z profilu. Tak jsem se druhý den pokusila zachytit ji na mobil. Výsledek byl překvapivě dobrý! A tak se dnes můžete mrknout na to, co z těch dvou focení vzniklo. Viz. Foto/Video - Září 2010 - Na procházce.