Očkování

24.08.2010 21:54

Tak dnes jsme byli s Belindou na prvním dospěláckém očkování. Jeli jsme na veterinu do Bystrce - je to od nás sice asi 15 minut autem, ale měla jsem na kliniku dobré doporučení od známého. Belinda už si naštěsí na popruhy v autě zvyká a kňučela už jen malinko a na zpáteční cestě skoro vůbec.

V ordinaci byla úžasná - všechno očmuchala, paní doktorky z ní byly u vytržení (ostatně jako všichni ostatní :). Potěšilo mě, že poznali, co je za rasu - to se mi zatím nestalo. Podle váhy má Bela 4,4 kg, takže za ty dva týdny, co ji máme, přibrala asi 1 kilo (pokud si to dobře pamatuju). Prostě roste jako z vody :). Při očkování vůbec nekňučela a i teď to vypadá, že žádné negativní účinky to na ni nemělo (kromě toho, že je celý večer hodná, což si užívám :). Ostříhali jí i drápky a dostali jsme tabletku na odčervení, kterou jí mám dát až za 3 dny. Celkově jsme tam nechali asi 500 Kč, což je podle mě docela malá částka, takže spokojenost :). Vřele doporučuji veterinu v Bystrci :)!